Jednostka do peronów wysokich serii EW55


GALERIA - KLIKNIJ ZDJĘCIE ŻEBY WEJŚĆ


Model : EW55 (EBhix)
Producent : Pafawag Wrocław 1959-62
Oznaczenie fabryczne : wagon rozrządczy - 3B, wagon silnikowy - 4B
Liczba wyprodukowanych egzemplarzy : 72
Układ osi : 2 2+BoBo+2 2
Układ wagonów : r+s+r
Długość całkowita : 63700 mm
Długość ze zderzakami członu rozrządczego : 21600 mm
Długość ze zderzakami członu silnikowego : 21500 mm
Długość podwozia członu rozrządczego : 20600 mm
Długość podwozia członu silnikowego : 20500 mm
Największa szerokość : 2920
wysokość bez pantografu : 3720 mm
Baza wózka : 2700 mm
Rozstaw osi skrajnych wagonu : 17 500 mm
Silniki trakcyjne : 4 szt. LKc-450 145 kW
Moc ciągła : 580 kW
moc godzinna : 740 kW
Przełożenie przekładni głównej : 70:19
Napięcie obwodów rozrządu : 110 V
Masa w stanie służbowym wagonu silnikowego : 55 t
Masa w stanie służbowym wagonu doczepnego : 34 t
Masa w stanie służbowym EZT : 123 t
Średnica kół napędnych : 1000 mm
Średnica kół tocznych : 940 mm
Ilość miejsc siedzących : 208 (2*64 - rozrządczy, 80 - silnikowy)
Ogólna ilość miejsc : 600
Prędkość maksymalna : 110 km/h
System hamulca : elektropneumatyczny Knorra
Średnica i długość czopów osi : 130x264 mm
Maźnice : rolkowe "Cebiloz"
Nastawiacz klocków hamulcowych : SAB
Cylinder hamulca : 14" (wagon rozrządczy), 18" (wagon silnikowy)
Konstrukcja pudła : spawana
Wysokość od szyny do zderzaka : 950 mm
Zderzak i sprzęg : Scfharfenberga
Ilość przedziałów osobowych : 10
Ogrzewanie : elektryczne
Oświetlenie : elektryczne - jarzeniowe
Hamulec ręczny : śrubowy
Rok wykonania konstrukcji : 1956