Lokomotywa przemysłowa serii Ls150/2Ls150


GALERIA - KLIKNIJ ZDJĘCIE ŻEBY WEJŚĆ


Model : Ls150
Producent : Fablok chrzanów 1959-67,
Zastal Zielona Góra 1968-1969
Ilość wyprodukowanych egzemplarzy : ??
Szerokość toru : 900-1435 mm
Układ osi : B
Masa lokomotywy próżnej : 23.2 t
Masa służbowa : 24 t
Nacisk osi : 12 t
Rozstaw osi : 2.5 m
Średnica kół napędnych : 950 mm
Długość ze zderzakami : 6.94 m
Wysokość : 3.21 m
Szerokość : 2.97 m
Minimalny promień toru : 50 m
Ilość biegów : 4
Prędkości na poszczególnych biegach : 5.73, 9.42, 15.69, 25.68 km/h
Największy ciężar doczepny : 630 t
Typ i parametry silnika : Wola 2DSR, 4 suwowy, 6 cylindrowy, 150 KM, 1500 obr./min.
Zużycie paliwa : 190 g/KM*h
Zużycie smaru : 10 g/KM*h
Zapas paliwa : 250 l
Smarowanie silnika : obiegowe pod ciśnieniem
Chłodzenie silnika : wodnoobiebowe przymusowe
Rozruch : elektryczny
Typ i parametry przekładni : mechaniczna typu 1P154, 4 biegowa, sterowana hydraulicznie
Wydajność sprężarki hamulcowej : 750 l/h


Model : 2Ls150
Producent : Fablok chrzanów 1959-67
Ilość wyprodukowanych egzemplarzy : ??
Szerokość toru : 1435 mm
Układ osi : B
Masa lokomotywy próżnej : 23.2 t
Masa służbowa : 24 t
Nacisk osi : 12 t
Rozstaw osi : 2.5 m
Średnica kół napędnych : 950 mm
Długość ze zderzakami : 7 m
Wysokość : 3.2 m
Szerokość : 2.97 m
Minimalny promień toru : 80 m
Ilość biegów : 2*4
Prędkości na poszczególnych biegach : 5.6, 9, 18, 25 km/h (przetok), 10, 16.6, 27.3, 45 km/h (szlak)
Największy ciężar doczepny : 635 t
Typ i parametry silnika : DTK-150, 4 suwowy, 6 cylindrowy o układzie V, 150 KM, 1500 obr./min.
Zużycie paliwa : 180 g/KM*h
Zużycie smaru : 3-5 g/KM*h
Zapas paliwa : 250 l
Smarowanie silnika : obiegowe pod ciśnieniem
Chłodzenie silnika : obiebowe przymusowe
Rozruch : elektryczny
Typ i parametry przekładni : mechaniczna, 4 biegowa, sterowana hydraulicznie
Wydajność sprężarki hamulcowej : 750 l/h